COME AND POOLOO ME=,=

Friday, May 4, 2012

sebelum kami menghabiskan detik ini .

Assalamualaikum semua . sorry , sangat sibok sampai dah naik semak dah ni . hee , saya tengah cari mood study lah sayang .
cerita hari ni . semalam ada taklimat peperiksaan . banyak jugak la Puan Zaini duk cerita kat atas pentas tu . taklimat kat Dewan Seri Perdana . usai taklimat , sesi bergambar sekelas . SEMESTER 2 BASIK 2/2011 .
oke , jom godek godek .

ni gambar satu kelas . TOTAL : 130 pelatih . all GIRLS -,-
kalau pandai cuba teka . 
yang duduk atas kerusi semua berjawatan semester ni .
saya salah seorang ,
FIND ME HERE ! -,-


kami bersama . walau ketinggian kami berbeza tapi impian kami sama . 
atas ( dari kiri gambar ) : khalidah ,salina ,suhada ,rabiah ,teha johari .
bawah ( dari kiri gambar ) : teha rashid , saya ( cik donut ) , ctiey , akmawatie .


gaya macam dah grade je kan ? ( poyo amat )
cube tengok betol betol . gigi saya macam ada besi je . haha . its natural oke ? -,-

 blazer tu mahal tau tak ? susah payah saya membeli tapi main lambung lambung ? ohmaigod . seronok . sampai tak sempat makan time rehat tu . 

oke semua ? ni je mampu diupload sebab yang lain lain macam tak sesuai untuk tontonan umum . haha . kalau nak tengok jugak , come see me ye ? tapi banyaknye gambar saya jela .

ni untuk cuci cuci mata . time ni sebelum shoot , diorang duk kalut kalah presiden . saya take time grab a picture . no no , beautiful picture . jangan jeles ! haha

cik donut bersama Salina Dahalan . ( dia kuat berlakon depan kamera )


oke lah kawan kawan . nak bagitahu ni , saya mungkin tak online seminggu . fokus to FINAL EXAM . bukan menyepi bawak hati tau ( mengada ) . jangan pikir bukan bukan ye ?
wish me luck . doa saya biar boleh jawab semua soklan . biar kertas soalan kalah dengan pemikiran saya ye ? doa dapat pointer tinggi-2 neh ? mak saya cakap , kalau kita doa yang terbaik untuk orang lain , insyaallah Allah makbulkan dan sekali dengan kehidupan kita tau ? jangan kedekut-2 tau ? hehe .

sayang korang !
 ASSALAMUALAIKUM SEMUA -,-


CIK DONUT MEMBEBEL

2 comments:

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com