COME AND POOLOO ME=,=

Sunday, May 20, 2012

kawan .

salam semua . lama tak bersua kan ? sangat sibok . dah start posting balik , so ,not enough time to spend here  . lala ( mana nak cukup kalau asyik membuta je lepas duty ) kihkih .

hari ni cuti . off day . bangun je tido ( lepas subuh tido balik ) around pukul 9 terus basuh baju yang 2 hari tergendala ( shift petang so malas la nak basuh hehe ) , then ada kawan ajak pergi sembelih mangga kat pokok dalam hostel ni . so , buat galah sendiri ( aku anak kampong tiada pelajaran kuli kuli sahaja bla bla bla ) banyak jugak la hasil usaha saya dan kawan kawan . mangga epal . mahu tak nak ? syok makan sampai jilat jari berlari lari rebut bilik air . haha . ( gilo ayat sampai pening bace ) .

oke oke , siap hal pagi , then salina ni asyik bersungut lapar lapar . bedal la biskut Jacobs cicah air teh . khowww . pon berebut jugak nak makan . si fatehah pon same . lapar tapi jual mahal . haha . siap siap pegi makan nasi kat Restoran Cili Hijau tepi UO Ipoh . pusing pusing Ipoh Parade , tengok ade Bridal Promotion ( intuk cina SHJ ) tengok la model model catwalk atas pentas tu . lalu tepi diorang sakit tengkok nak tengok pasal tinggi tinggi sangat ! ( maklum lah saya sedikit rendah ! ) 

balik je bilik , usai solat zohor . si fatehah ni suruh bukak blog dea . ada ape ntah la , saya pon godek godek terpandanglah something ni . ( inilah tujuan utama entry kali ni ) . she said FRIENDS UNTIL JANNAH . so touching ! ye , kita kawan sampai SYURGA . InsyaAllah . awak , berkawan dengan saya kena banyak sabar . mulut saya suka bercerita so tadah telinga lah ye ? hee .

ini dari blog semek fatehah tu . untuk tatapan kalian . saya suka print screen . gaga oh lala .


oke , puas hati ? haha . penat saya potpet potpet kat cni . 
akan muncul entry lain pulak .
bai ! sayang korang -,-

CIK DONUT MEMBEBEL

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com