COME AND POOLOO ME=,=

Wednesday, May 2, 2012

saya mencari sesuatu .

Assalamualaikum ! hai . selamat malam . malam ni boring sangat . sebenarnya tengah study tapi tiba tiba mood tu hilang . kena makan di ayam kot . bluekk ! hee . malam ni study Anatomy and Physiology . baca bab urine formation tapi rasa malas sangat sangat sebab dah banyak kali hafal tapi tetap lupa . ada sape sape tahu petua nak kukuhkan ingatan ? kalau tahu jemputlah share . jangan kedekut ilmu tau ? tak baik -,-

oke , sedang duk geleng geleng kepala ntah macam mana tiba tiba idea ni datang . amik A4 paper ( memang saya suka guna A4 ) then ambik marker hitam conteng conteng . haha .

dan inilah hasilnya . walau tak seberapa tapi its okay lah ! -,-


hehe . merapu kan ? sumpah saya penat . next week dah nak final tapi saya tak bersedia dari segi fizikal dan mental . haha . saya merayu , awak tolong lah datang , bantu saya nak jawab exam ni . oh SEMANGAT ! 

oke la , nak sambung study balik . ada sisa sisa 30minit lagi sebelom saya tidur . study study jugak tapi jangan lupa tidur sebab tidur merangsang perkembangan otak dengan baik tau ?

jap , sebelum tu TAHNIAH ( padam muka ) atas kemenangan calon calon yang dicalonkan dari mulut saya tadi ( ada pelantikan AJK Tertinggi Kelas untuk Semester 3 ) kerana menang bertanding . ( sapa suruh cakap taknak kan aku calon ) haha .

take care kawan kawan . saya maafkan semua kesalahan kawan kawan saya . be nice with everyone orund you okay ? imissyou alls . Assalamualaikum semua !

CIK DONUT MEMBEBEL

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com