COME AND POOLOO ME=,=

Monday, May 28, 2012

Alhamdulillah .

Assalamualaikum semua . lama tak bercerita kan ? rindu cik Nadia tak ? ( soklan budaak darjah satu ) . oke oke , buat yang masih bersekolah , SELAMAT BERCUTI SEKOLAH . cuti cuti jugak , buku jangan lupa tau ?
 
hari ni nak bagitahu , ada sambutan Hari Jururawat peringat kolej . ada sukaneka ( aku masuk tarik tali je ) , ada perhimpunan pagi , then malam ni ada majlis makan makan ala ala red carpet gitu . tapi saya cuma pakai kemeja je . malas nak melaram lah , lain lah dinner kat hotel . haha . tambah pulak bukan jenis saya melaram . tunggu kawen nanti lah saya melaram . ( gatal ! )
 
tadi result semester 2 dah keluar . just untuk tahu LULUS GAGAL SAHAJA . tadi masa perhimpunan , pengarah ada umum peratus keputusan dari semester 1 - semester 6 ( MA and Nursing ) . semester 2 got 97% . dan saya , Alhamdullillah LULUS . call ma petang tadi , cakap la ' ma , kakya lulus exam sem 2 . leh naik sem 3 nanti ' . ma suka then cakap ' Alhamdulillah , kan ari tu kakya dah janji nak bagi hadiah Hari Ibu yang kakya nak buat lulus final exam tu . hehe ' .. Ya Allah , sumpah aku lupa janji tu . tapi Alhamdulillah , aku kotakan janji tu . hadiah buat ma and ayah . pointer ? nanti surat sampai umah . 
# kawan kawan yang failed , jangan putus asa ! buat yang terbaik untuk paper repeat nanti ( 5hb n 6hb jun ) .
 
tengah hari tadi , pergi beli tiket . oh lala , BALIK KAMPUNG ! selamat , tiket sudah tersenyum dalam purse -,-
 
oke la ,tu je yang mampu diluahkan . saya nak bersiap siap . nanti nak pergi bedal makanan dinner tu . ntah makan ape lah deorang sediakan . mintak mintak lazat ! haha . ( memang jenis kuat makan )
 
kawan kawan , jaga diri baik baik tau ? semoga Allah merahmati hidup kalian .
 bai . Assalamualaikum !


CIK DONUT MEMBEBEL

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com