COME AND POOLOO ME=,=

Wednesday, February 13, 2013

Wedding bestie : Lily Mat Arif

Assalamualaikum semua . 

tengok entry kali ni , pasal wedd kawan kawan kan ? oke , ni pasal my besties Nor Aqli Liyana dan pasangannya my senior Mohd Ariff Syazwan ( betoi ke ? ) baru baru ni . 13hb Jan 2013 on her birthday but sadly saya tak dapat pulang meraikan ( kelas ganti ) . awal awal dah call say sorii and congratulation boths . even majlis sambut menantu pon on 18hb Jan 2013 tu tak dapat balik : alasan sama . agaknya kolej saya jeles jeles kot saya selalu balik kampung . hee .

atas permintaan ramai kawan kawan , junior junior , senior senior nak menengok gambar gambar kawan saya ni haa . InsyaAllah saya akan cuba tunaikan . ye sayang sayang ?

To pengantin baru hav special wishes for both of u dear :

* Selamat Pengantin Baru
* Moga berkekalan hingga anak cucu cicit cuit semua .
* Doakan Nadia Ilyana bertemu jodoh secepat mungkin . haha
* Jangan nak rancang rancang , tak sabar nak jadi aunty :D
* Jaga diri baik baik .
* Lily , jadi isteri mithali tau ? :D
* Mat arif , jadi suami sejati tau ? :D
* Nanti nak jumpa , rindu korang . gossip . hehe
* one more : copy gambar . mintak halal ye ?

Untuk tatapan kalian , bestie saya memang cantik , senior saya memang hensem :D







oke , cukup la tu . cantik kan ? to adik Lily dan pasangan , Selamat pengantin baru jugak . semoga berbahagia hendaknya ye ? 

terima kasih kerana membaca dengan tekun .

LOTS OF LOVE . Nadia Ilyana .

CIK DONUT MEMBEBEL

2 comments:

  1. lily comel ^_^

    btw, tahniah lily ;)

    oh, lagu kt blog ni tajuk ape ek?

    ReplyDelete
  2. alamak , lupa tajuk dia , tapi artis indon kecik kecik comel tu :D

    ReplyDelete

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com