COME AND POOLOO ME=,=

Sunday, October 23, 2011

taiping .

selamat malam ! oh oh . lupa nak bagi salam , Assalamualaikum sayang . ^_* oke oke , Taiping ! tempat sekarang aku mencurah bakti as a nurse . oh lala . hari ni cuti , so ? waktu berkenalan kawasan sekeliling . ngeh ngeh ! pekan taiping ada The Store je . ari ari aku berjalan ke sana . ari ni jauh sket . Tesco ngan Taiping Central . luassssss giler weh ..!? byk ssss kan ? maknanya memang besor la. ari ni no diet . makan makan makan . 1st kantin hosp , 2nd McD TS * Bubur , Fillet o Fish set * , 3rd Secret Recipe * chocolate indulgence & Appletiser * , 4th back to kantin hosp ^_* hehe . banyak kan ? kenyang melantak je aku ary ni . haha . sampai Tesco terjah kat Giordano dulu . bedal tshirt 2 helai . haha . nanti ada masa org tunjuk eh ? hehe . pastu jalan jalan sekeliling sampai petang . belek belek cakap kat promoter ' saya tengok je akak ! ' sambil senyum lebar lari meninggalkan kedai , haha . bukan taknak beli , tapi sayang duit nak bagi kat tuan kedai tuu . oh lala , gila !

tu baru round pertama . ni round kedua pulak pegi The Store . hari hari pegi . cari hape ntah ! rupenya niat dihati nak beli payung warna warni . hehe , dah beli ! children umbrella . ape kau peduli budak budak pon ? aku yang nak guna lah . comel sgt payung tu , tambah tambah pulak aku yang guna nya , perasan kan ? haha ^__^

oke oke . seharian berjalan kan ? penat tak terkata . so malam ni nak rest tebal tebal . sebab esok shift petang tapi kena bangun awal jugak sebab dah janji ngan nik nak pegi Taiping Square balik esok nak beli gadjet baruu maa.. hehe . will update after buy oke ? sabar itu indah ^___*

oke la .. penat sudah katil duk panggil dari tadi lagi . jumpe lagi ye ? take care all of u friend . thanks for ur time to read my coretcoret ^_^

my wishes :
saya rindu awak sangat sangat bubbleboy .
saya rindu sangat family saya.
saya rindu kawankawan saya .






CIK DONUT MEMBEBEL

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com