COME AND POOLOO ME=,=

Tuesday, October 11, 2011

pagi .


* gambar sekadar hiasan *

saya pon xpasti .
perasaan saya ketika ini .
sebab ?

bilik diselongkar .
oleh ?
penyelia asrama dan kakitangannya .
lokasi ?
bilik 108
blok Mahsuri
Kolej Kejururawatan Taiping .
time ?
detik dan saat ni
9.00 am
rabu yang aman .
antara dialog aku dan Puan Penyelia :

si cantik : hah ?
puan : ada spotchek brg2 letrik .
si cantik : ok2.
Puan : ada bawak apa apa tak ?
si cantik : ada . iron ngan lappy .
Puan : itu brg halal .
si cantik : ok puan .
Puan : cantik seluar . bunga bunga .
si cantik : saya suka bunga . ( senyum lebar )
Puan : oke . sori ganggu .
si cantik : xpe . terima kasih .

ganggg !
pintu ditutup .
aku pon pikir .
ape sebenarnya barang letrik yang diaorg cari ?
atau barang barang aku bgtaw td tu
bukan letrik ?
naik hairan aku .
hahaha.


CIK DONUT MEMBEBEL

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com