COME AND POOLOO ME=,=

Thursday, June 14, 2012

selamat sudah .

Assalamualaikum semua ..
Syukur ke hadrat Ilahi majlis berjalan dengan lancar , now baru siap packing barang untuk balik kampung ( senyum memanjang ) for 2 weeks more . kena kosongkan bilik sebab dah habis semester , semester depan bilik lain aras lain pulak . ohmaigod . banyak sangat barang . mujur disediakan stor dari pihak kolej . hee . 
pagi tadi , majlis meriah sekali . bermula jam 9.50am , ketibaan Raja di Hilir . then dalam 10.30am ketibaan Sultan Perak dan Permaisuri diiringi menteri besar Perak dan isteri serta Timbalan Menteri Kesihatan ( ganti Menteri Kesihatan ) dan suami serta dayang dayang pilihan ( senior semester 3 nursing batch 1/2011 ) .. acara lancar . tamat tepat jam 12pm .. saya tunggu time ni . MAKAN FREE .. sedap -,-

bermula hari ni , kolej saya bertukar nama .

 KOLEJ SAINS KESIHATAN BERSEKUTU SULTAN AZLAN SHAH ULU KINTA , PERAK DARUL RIDZUAN 
now . mood balik kampung pulak . malam ni . kul 9 pm insyaAllah bertolak . doakan semoga selamat sampai . 
# assignment semester 3 dah menanti . banyak pulak tuh . puii -,-
oke lah kawan kawan . have nice day . take care ur self very well . jumpa di lain hari ye ? 
Assalamualaikum !
* saya tak sempurna . saya tidak mengata sapa sapa tapi andai kamu terasa pikir dulu sebelum berkata . kita tengok mana datang puncanya . ( ini untuk kawan saya yang lupa diri ) .


CIK DONUT MEMBEBEL

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com