COME AND POOLOO ME=,=

Sunday, July 22, 2012

Salam Ramadhan Al Mubarak

Assalamualaikum semua . semua massih bermaya lagi ke ? hehe . walaupon dah terlambat , still saya ingin ucapkan AHLAN WASAHLAN ya RAMAHDAN buat semua kenalan . beramal jariah di bulan penuh keberkatan . ayuh semua :D
lama tak menjergah kat sini kan ? banyak cerita ingin dikongsi . kawan saya di Sunderland , selamat menghabiskan DEGREE nya di sana . baru baru ni konvo . Tahniah Amin . cepat cepat pulang Malaysia ye ? kami merindui mu . * balik jangan tangan kosong *
then , seminggu sebelum berpuasa , saya mendapat panggilan dari kawan yang saya sayangi ALIF HAIKAL , " ya , aku nak mintak berkat kawan kawan . esok aku nok g jepun dah . stay sana 3 bulan . puasa raya birthday sana . urusan kerja . " sebak saya . dan saya berkata " alif , amin nok balik mu pulak nak pegi . bila kita leh jumpe ramai ramainya .. " semoga kebaikan sentiasa bersama mu kawan . aku sayang mu kerana ALLAH . gud luck kawan !
oke . semoga selamat semuanya . ingat , yang menulis ujian atasmu adalah yang menulis nikmat buatmu :D

selamat beramal . selamat berbuka kawan kawan :D

CIK DONUT MEMBEBEL

2 comments:

Copyright© All Rights Reserved chentaretro.blogspot.com